RSS Flöde

Min första award!

Jag har fått en Cherry on top award från Bokbrus. Och jag blev så glad – det är min första award! Tack så jättemycket, det värmer väldigt mycket.

Mina tre favoritförfattare och deras bästa bok är:

  • Agatha Christie – 4.50 från Paddington (svårt att välja en dock)
  • Liza Marklund – Gömda
  • Francois Lelord – Hectors Reise oder die Suche nach dem Glück

Svårt val, men tre väldigt bra författare i alla fall.

Fem bokbloggar jag vill ge awarden till:

Reglerna för awarden är enligt följande:

  1. Tacka den du har mottagit prisen ifrån.
  2. Kopiera prismärket till din blogg.
  3. Berätta vilka 3 författare du räknar bland dina favoriter, och nämn en favoritbok per författre.
  4. Skicka awarden vidare tlil 5 motagare som du tycker förtjänar den.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Ett svar »

  1. Tack Ida! Du är definitivt värd en award!!!

    Svara
  2. Ping: Lite fler körsbär « enligt O

  3. Tack tack tack!
    Nu grubblar jag… 🙂

    Svara
  4. … men allvarligt: bara tre?!

    Skitsvårt, ju.

    Svara
  5. Ping: Ett körsbär på toppen « snowflakes in rain

  6. Kul att få ge dig din första award. Det förtjänar du. 🙂

    Svara
  7. Ping: Cherry bomb « Bokstävlarna

Lämna en kommentar