RSS Flöde

Egentligen ville jag bara säga…

God Jul!

Hoppas ni har och får en underbar julafton, med eller utan tid för läsning – men förhoppningsvis med ett eller flera bokpaket under granen!

Tyvärr hann inte mitt paket i Julklappsbyte large komma till julafton, men det betyder att jag får roa mig med att öppna paket i mellandagarna också!

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Ett svar »

  1. Jag önskar dig detsamma. Vad synd att ditt paket inte hann komma fram, men bättre sent än aldrig. Vilken fin julgran du har förresten.

    Svara

Kommentera

