RSS Flöde

Klappat och klart

Alla julklappar är inslagna och alla rim är klara. I år blev det faktiskt, lite till min egen förvåning, rim på varenda paket. Imponerande, men så är de kanske av varierande kvalitet också. En del är jag riktigt nöjd med i alla fall.

Nu är det i alla fall jag och Glasbruket som gäller!

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Den har jag också tänkt läsa!

    Svara
  2. Hejsan!
    Med risk att trampa alldeles i klaveret så tror jag att du är min hemliga bokvän… Rätt eller fel?
    Jag läste ut Glasbruket i förrgår i den nordiska utmaningen!!!

    Svara
    • Hej! Ja, du har hittat rätt 🙂 Tog du det på omslagspappret? 😉

      Åh, såg att du läste den – tyckte du om den?

      Svara
      • Pust! Jo, omslagspappret var till stor hjälp (fast först snöade jag in på vilken tidning det var).
        Den var mycket lättläst och jag kan tänka mig att läsa fler just därför:-)

Kommentera

