RSS Flöde

Äntligen slut

Jag har kämpat, verkligen kämpat, för att läsa slut Processen. Jag hade aldrig förväntat mig att jag skulle tycka att den var så svår, men det har jag verkligen gjort. Men nu är den äntligen slut och jag är glad att kunna lägga den åt sidan. Nu kan jag säga att jag har läst den, men gå vidare till någonting annat som jag förhoppningsvis får större njutning av. Frågan är bara om det ska bli den Nordiska utmaningens Glasbruket, Annika Östbergs biografi Ögonblick som förändrar livet eller ytterligare en klassiker i form av Jane Eyre

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

