RSS Flöde

Sånt där väder

Processen – Franz KafkaDet knackar på mina fönsterbläck och rutorna är alldeles prickiga. Fast jag knappt tittat ut så känner jag med hela kroppen hur ruggigt det måste vara ute. Så därför bäddar jag ner mig under en filt och försöker glömma bort att jag kommer vara tvungen att gå utanför dörren i dag. Det är ju inte riktigt än. I stället utnyttjar jag det perfekta läsvädret till att umgås lite med Franz Kafka. Egentligen hade det ultimata varit en riktigt spännande deckare såhär i regntider, men först ska Processen läsas ut.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

