RSS Flöde

Snälla tomten, jag vill ha…

Så här kring första advent när allt julpyssel och alla julklappsfunderingar vaknat till liv har Annika hittat en mycket passande fråga till sin bokbloggsjerka:

Vilka bokrelaterade julklappar vill du helst se under granen i år?

I konkret bokväg skulle jag inte ha någonting emot om böcker som Sankta Psyko, Eldvittnet och Anna och Mats bor inte här längre skulle ligga under granen. Men inte heller om ett presentkort från Adlibris, Bokus eller någonting liknande fanns där. Dessutom tycker jag alltid om att få någon bok som jag inte ens visste fanns (vilket mina släktingar brukar vara ganska bra på att lyckas ge mig).

Plus att jag skulle vilja ha en fin, lagom stor almanacka. Det räknas väl som bokrelaterat?

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Sankta Psyko ska jag också be Tomten om. Eldvittnet får jag vackert vänta på tills jag läst de två första. Fast det är svårt att stå emot.

    Svara
  2. Själv har jag så många olästa böcker i hyllan att jag ska be om mjuka klappar i stället:)

    Svara

Kommentera

