RSS Flöde

Garanterat hårda klappar

Jag tassar omkring och bara väntar, fixar lite här och lite där. Men nu är det bara ett veckoslut kvar innan första advent och då får jag släppa lös min julkänsla på riktigt. Fast jaghar redan börjat, genom att adventspynta och i dag blir det adventsbak för hela slanten.

Och mycket passande nog har den underbara Enbokomdagen startat ett nytt bokbyte; Julklappsbyte large. Så självklart är jag med på det och det tycker jag även att du ska vara. Det är så otroligt att både få och ge de här ihopklurade, fyndiga gröna paketen och när man dessutom ska packa ner lite julstämning i dem kan det bara bli ännu bättre. Eller hur?

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Hej, här kommer en första hälsning från din hemliga bokvän…nu väntar jag bara på att få lite tips på vad jag ska stoppa i paketet:)

    Svara
  2. Hej, din hemliga bokvän här, önskar dig en trevlig advent!

    Svara

Kommentera

