RSS Flöde

Så kan det gå…

… när en god vän tar med en in i en bokhandel sådär helt oväntat. Och om hon köper fyra böcker så måste man själv ju också köpa fyra. Speciellt som det finns flera bra orsaker till att göra det:

  • Det var tag 4, betala för 3 på alla pockets i bokhandeln.
  • Jag borde läsa En dag för att själv ta reda på om den är så fantastisk som ryktet säger, och för att kunna se filmen och säga att boken var bättre.
  • Jag tycker väldigt mycket om Tamara McKinley och måste läsa en bok till av henne.
  • Jag behöver en bok till av Jo Nesbö för att ta reda på om jag gillar Harry Hole eller inte .
  • Jag tänkte hoppa på en Nordisk utmaning och eftersom det är Finland som gäller i november så tänkte jag att Sofi Oksanen blir toppen.

Giltiga anledningar?

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

