RSS Flöde

Tack!

I går kom då äntligen mitt gröna paket. Jag såg hur brevbäraren plockade upp det och skyndade mig ut, eftersom jag insåg att det inte skulle gå att få ner i min nya brevlåda. Så då fick jag det!

Det var ett mycket fint innehåll:
Boken ”A heartbreaking work of staggering genius”
En påse nötter
Te
Jättefina kuvert
Ett bok- och filmspel
Ett födelsedagskortspussel att ge bort
och självklart ett kort som gjorde att jag kunde klura ut att paketet kom från Anna Fair and True 

Tack så jättemycket!

Mitt paket gick till Vickes boklåda som också verkar ha blivit glad.

En extra eloge till En bok om dagen som alltid ordnar de här finfina bytena!

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Vilken tur att du haffade brevbäraren!

    Svara

Kommentera

