RSS Flöde

Jag läser igen!

Ja, jag är som uppslukad av Paganinikontraktet och vill helst läsa hela tiden, men det hinner jag ju inte. Samtidigt så upplever jag samma fenomen som med Hypnotisören – samtidigt som det är mycket jag irriterar mig på och tycker är fånigt i boken så kan jag inte sluta läsa. Och det är för mig någonting som inte går ihop. I vanliga fall brukar jag få kämpa mig vidare då, men inte med Keplers böcker.

Hur sjutton kan det komma sig?

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Båda står olästa i min bokhylla, tillsammans med massor av andra böcker jag vill läsa NU. Det är frustrerande att läsa om andra som läser de böcker jag vill läsa.

    Svara

Kommentera

