RSS Flöde

Blir lite ledsen

Varje dag finns det någon bokbloggare ute i den där stora bokbloggarvärlden som skriver någonting, litet eller stort, om bokmässan. För det är bara sex veckor kvar. Så jag antar att det kommer att bli mer och mer. Och det är lite jobbigt.

Varje gång jag läser något gör det lite, lite ont i mig. För jag blev av med min bokmässeoskuld förra året och hade hoppats på att kunna åka i år igen. Det var verkligen någonting jag tyckte om.

Men så verkar det inte bli. En mamma som fyller år och ska firas i kombination med en pojkvän som jobbar gör att det helt enkelt inte blir någon bokmässa i år. Snyft.

Så här trevligt hade jag det förra året. Bland annat.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

