RSS Flöde

Månad sju

Postat den

Juli har inte varit den bästa av läsmånader, kanske för att jag har haft ganska mycket annat att göra. Jag har åkt kors och tvärs i Sverige och träffat de människor som betyder mest för mig. Men några böcker har i alla fall blivit lästa.

Bloggmässigt har jag firat födelsedag (ettårig) och bloggat ikapp förra månadens recensioner. Den här har jag inte riktigt hunnit med än, men det kommer.

I övrigt har jag varit gnällig, då jag har haft rejäl otur med den här månadens böcker. Inte en enda av de få jag läst har fallit mig smaken. Låt oss hoppas att augusti blir bättre.

Claude Izner: Mordet i Eiffeltornet (267 s)

Susanna Alakoski: Svinalängorna (260 s)

Michael Nyqvist: När barnet lagt sig (206 s)

Antal böcker: 3
Kvinnor/män: 3/1 (för Claude Izner är ju egentligen två kvinnor)
Svenska författare: 2
Antal sidor: 733

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

