RSS Flöde

En liten, liten svacka

Postat den

Bloggens ettårsdag närmar sig med stormsteg och vad följer med den om inte en liten bloggsvacka? Usch och fy, det får mig att känna mig ganska dålig. Framför allt när jag hela tiden läser andras briljanta inlägg, men samtidigt inte har någonting att blogga om själv (känns det som) och inte hinner/har lust. Dåligt, Ida, mycket dåligt.

Så, frågan är hur jag ska fira ettårsdagen (den 21 juli) och hur jag ska ta mig ur bloggsvackan. För jag kan ju inte fira ettårsdagen med att vara en dålig bloggare. Nej, det funkar icke. Så det måste göras någonting åt på en gång. Skärpning – nu!

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Men lägg inte för mycket press på dig och dina inlägg. Lägg ut det som du känner och tycker så ska du se att du kommer ur din svacka.

    Svara
  2. Tror det är omöjligt att blogga utan att någonsin hamna där du är nu. Jag har haft massor av svackor, så pass långa att jag till sist startade en ny blogg – vips fick jag tillbaks lusten. Du kommer säkert hitta tillbaks dit du med men säger som Fröken S – pressa inte dig själv, då blir det aldrig roligt!

    Ha en fin midsommar 🙂

    Svara

Kommentera

