RSS Flöde

En liten förklaring

Postat den

Det har funnits en hel del att göra de senaste dagarna, vill jag bara förklara. Det är därför jag varit lite frånvarande här. Jag har packat, städat, firat avslutning och åkt hem-hem. Inte läst någonting, men väl hunnit ha en bokredovisning (Det mest förbjudna och I taket lyser stjärnorna).

Och hunnit med att bli färdigutbildad journalist! Det ni! (Så numera är det dags att sluta kalla sig journaliststuderande och bara använda första halvan av ordet. Skumt.)

Så om någon saknat mig (inte för att jag tar för givet att någon gör det, men om så skulle råka vara fallet) så vet denna någon varför. Men nu är jag, böckerna och packningen redo för två veckors läsning. Underbart.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Grattis!! Det är inte utan att man bir lite avundsjuk faktiskt. Det ska bli spännande att följa dig och din karriär nu. (För du kommer väl berätta för oss vad som händer??)

    Svara
    • Tack! Nja, eventuellt var jag är någonstans. Tror jag håller mig till böckerna på bloggen, med små glimtar av mitt övriga liv ibland.

      Svara
  2. Ett stort grattis till den nyblivna journalisten!! Hipp hipp hurra!!

    Svara
  3. Stort grattis =) Bragdguld

    Svara
  4. Grattis Ida! Hur kan jag ha missat det här inlägget?! Journalist, vilken grej!

    Svara
  5. Fantastiskt! Bra jobbat! Grattis!

    Svara

Kommentera

