RSS Flöde

Nu är bytt bytt

Postat den

Ja, om allt har gått enligt planerna för alla så ska Vårig lyx-paketen nu ha nått sina ägare. Och då är det enligt Enbokomdagen helt okej att avslöja sig. Jag har redan listat ut vem min hemliga bokvän var, och den jag skickade till har listat ut mig också. Så en liten sammanfattning kanske passar?

Det här paketet åkte från mig till Flygarens bokblogg. Det verkar ha slagit väl ut, enligt kommentarerna jag fått. Men på grund av stressiga omständigheter kommer hon inte att skriva nu, utan senare om vad som faktiskt var i paketet från mig. Så vill ni veta det får ni vänta…

Och ni som varit här förut vet att det här var innehållet i mitt gröna paket. Skickat från Fiktiviteter (nu tycker jag allt vi kan avslöja dig, eller hur?). Tack så jättemycket än en gång– jag planerar att hugga tag i någon av böckerna under någon av de kommande dagarna.

Hoppas att alla andra är precis lika nöjda med sina paket som jag, och jag vill också skicka ett stort tack och en eloge till Enbokomdagen som alltid orkar ordna sådana här finfina, roliga bokbyten. Tack för att du finns!

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Ja, nu kan det väl inte förstöra spänningen för någon om jag blir avslöjad 🙂 Det ska bli väldigt spännande att få läsa vad du tycker om böckerna!

    Svara
  2. Ta Den hemliga historien!

    Svara

Kommentera

