RSS Flöde

Bytt är bytt

Postat den

Ja, nu är det återigen dags för de gröna påsarna att färdas kors och tvärs över bokbloggsland. Det är En bok om dagen som ordnar två nya, fina pocketbyten. Jag har varit med två gånger förut och vet hur trevligt det kan bli. Så den här gången har jag anmält mig till Vårig lyx, det lite större bytet.

Till exempel så här:

PocketbytePaketet jag fick i senaste bytet, med Cinnamon Books.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Ett svar »

  1. Det verkar vara så kul! Jag har inte vågat vara med ännu, får bli nästa gång:-)

    Svara

Kommentera

