RSS Flöde

Vill ha, vill ha, vill ha!

Postat den

Jag trånar efter Mordet i Eiffeltornet och Mysteriet på Père Lachaise för tillfället. Ända sedan jag första gången såg den första boken och läste den korta texten på baksidan har jag velat läsa dem. Men det har inte blivit av.

Och nu när jag sett den andra boken blir jag bara ändå mer sugen. Hur kan man inte bli det av de här otroligt vackra böckerna? Om insidan är ens hälften av utsidan så kan de inte vara annat än fantastiska.

Mordet i EiffeltornetMysteriet på Père Lachaise

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Ett svar »

  1. Visst är det fina omslag! Innehållet fängslade tyvärr inte mig, så jag läste inte ut boken. Men kanske jag ska försöka en gång till?

    Svara

Kommentera

