RSS Flöde

Lite dystert

Postat den

I dag är det snörvligt värre här. Någon verkar ha lindat in mitt huvud i minst två kilo bomull och jag känner mig allmänt borta. Inte alls kul, men vad hade jag väntat mig? Klart att man ska åka på en rejäl förkylning när man har massor att göra. Men men, man kanske skriver bättre artiklar när huvudet är bomullsinlindat?

Hoppas hur som helst att en filt, lite te och Liza kan hjälpa mig att piggna till igen. För så här kan vi verkligen inte ha det.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Krya på dig!

    Jag har märkligt nog helt klarat mig undan förkylning, magsjuka och huvudvärk som har dragit som har däckat mina kollegor … ta i trä 🙂

    Svara

Kommentera

