RSS Flöde

Trotsar mig själv

Postat den

Att jag varken gillade Martina Haags Fånge i hundpalatset eller Candace Bushnells Sex and the city har jag skyllt på det faktum att det är kåseri/krönikesamlingar. Därför har jag kommit fram till att det kanske inte är min kopp te.

Men skam den som ger sig. Någon gång ska väl även jag gilla en sådan samling. Så utan några som helst förutfattade meningar ger jag mig härmed på Liza Marklunds Nya röster sjunger samma sånger.

Snälla Liza, ändra min uppfattning…

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Ett svar »

  1. Oja. boken är helt underbar och läst den i vart fall tre gånger. Vill gärna läsa hela Aussie serien. (8 böcker utav Tamara i samma stil som Matildas sista vals) men samtidigt vill man läsa en massa andra, men de kommer. Tillslut. 🙂

    Liza är en bra författare så förhoppningsvis ändrar hon ditt tycke. Dessvärre så är även jag lite liknande när det gäller krönikor. Kan nog mer tänka mig skriva än att läsa. haha 😛

    Svara

Kommentera

