RSS Flöde

Inte en gång till…

Postat den

Den här gången kommer jag ihåg…

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Nu hänger jag inte riktigt med men det gör ingenting!! 🙂

    I vilket fall som helst ägde jag denna bok en gång men jag lottade ut den utan att den hade blivit läst av mig. Har jag missat något?

    Svara
    • Jag förstår att det inte är lätt, det syftar till ett tidigare blogginlägg då jag skrev att jag funderade på att ta med en av tre böcker på min resa till Stockholm. Det slutade med att jag glömde alla tre…

      Men till dagens Göteborgsresa kom jag ihåg att ta med en bok!

      Svara
  2. Grattis 😀 Slapp du sitta sysslolös. Synd att inte GBG visar sig från sin bästa sida den här helgen bara 😦

    Svara

Kommentera

