RSS Flöde

Boklös

Postat den

I går åkte jag till Stockholm för att ha ett par dagar effektivt jobb med intervjuerna till skolans slutprojekt. Självklart hade jag tänkt ta med mig någonting att roa mig med på kvällarna. Och Sex and the city kände jag inte för.

Så då tittade jag mot bokhyllan och funderade på vad jag ville ha med mig. Och fick ner det till tre alternativ.

Kunzelmann & Kunzelmann
Sommardöden
Caipirinha med döden

Vilken som jag tog med mig?

Tja… Av någon anledning står alla tre fortfarande i bokhyllan, långt bort från mig. (Mutter, mutter…)

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Den dagen jag uppgraderar min stenåldersmobil till en smartphone hoppas jag att jag aldrig mer ska råka ut för den glömskeframkallade boklösheten (OM jag kommer ihåg telefonen då)

    Svara
  2. Typiskt! Då saknar man böckerna extra mycket!

    Svara
  3. Nej, glomde du dem? Vad surt!

    Svara

Kommentera

