RSS Flöde

Nyinvigning av bloggen

Postat den

Välkomna till nya TidningsIda! Nu är här färdigstuvat och omflyttat. Bloggens nya design är klar, och jag hoppas att ni tycker lika mycket om den som jag gör.

Dessutom finns jag numera både på Facebook och Twitter. Det senaste även i högerspalten här på bloggen. Följ mig gärna på båda ställena! Och längst upp till vänster finns små genvägar till både Facebook, Twitter och RSS-flödet.

Det finns fortfarande en risk att några småfel finns på sidan, men jag tror att det mesta ska fungera som det ska.

Trevlig läsning!

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Vad fint du har fått det! Gillar headerns mini-Ida! 🙂

    Svara
  2. Gillar headern =) och din design blev stilren och fin.

    Svara

Kommentera

