RSS Flöde

En anledning inför bokrean?

Hörnet i mitt fönster där jag de senaste tre månaderna har haft olästa böcker är tomt. Alla är lästa och förflyttade till ett annat av mina hem, allt för att underlätta i packningen när jag åker i helgen. Men jag har felbedömt min tid lite. För jag sparade bara två olästa böcker och nu är de också slut.

Så nu har jag ingenting att läsa. Och det är aldrig så jobbigt som när man verkligen inte har NÅGONTING alls.

Hej bokrea, kanske?

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Ett svar »

  1. Aj aj aj, vilken katastrof att inte ha någonting att läsa. Detta måste du naturligtvis genast göra någonting åt!

    Vid ett par tillfällen har jag lyckats bli helt utan läsning en fredagskväll så nu ser jag alltid till att ha minst tio olästa böcker hemma, annars blir jag extremt stressad. Det är inte klokt egentligen, men så fungerar jag 🙂

    Svara

Lämna en kommentar