RSS Flöde

Nej, nu!

Nu har jag funderat fram och tillbaka. Samtidigt som jag ser hur det dyker upp på allt fler ställen. Hade önskat att jag bestämt mig tidigare och varit en av de första, men det är det redan alldeles för sent för. Så jag hamnar i stället någonstans i mitten, alternativt i något baksvall. Men jag hänger med. Och förhoppningsvis vill några läsare göra det också.

Så jag sällar mig till skaran som följer 30 days of books. Det kan ju inte skada. Vem vet, det kanske till och med går att komma på några fler uppslag efter det och få igång bloggandet rejält!

Första dagen – morgondagen…

 

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Jag hakade också på denna trend i morse. Det ligger nog någonting i ordspråket ”Bättre sent än aldrig” 🙂

    Svara

Kommentera

