RSS Flöde

Oj, vilken början på året!

Januari är slut (vart tog månaden vägen?) och jag tänkte för första gången göra en månadssammanfattning av vad jag läst. Bara för att jag har haft en så otroligt läsrik månad att jag knappt vet när jag hade det sist. Om jag ska fortsätta så här, så vet man aldrig vad det här året slutar med. Jag är riktigt stolt över mig själv och har haft en mycket trevlig början på 2011.

(Mest troligt är det nog att jag inte kommer att läsa lika mycket varje månad)

Januaris läsning består i alla fall av hela sju böcker. Varav de flesta faktiskt var bra. Fyra är recenserade, resterande tre kommer inom kort:

1. Magdalena Graaf: Det ska bli ett sant nöje att döda dig (267 s)

2. Johannes Källström: Offerrit (363 s)

3. Elizabeth Gilbert: Lyckan, kärleken och meningen med livet (339 s)

4. Andreas Carlsson: Live to win – låtarna som skrev mitt liv (271 s)

5. Alex Schulman: Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött (199 s)

6. Stefen Tegenfalk: Vredens tid (405 s)

7. Agatha Christie: Dolken från Tunis (234 s)

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Du har haft en riktigt bra läsmånad. Det är alltid lika kul. Jag hoppas att du tycker att böckerna var bra.

    Svara
  2. Wow, härligt med gott läsflyt.

    Svara

Kommentera

