RSS Flöde

Hur sjutton kom ni hit?

Ja, det kan man verkligen undra när man tittar på de sökord som har lockat hit folk. Varför tog de här sökningarna er till mig?

”bok om kort vikningar”
Jag tänker så det knakar, men jag kan faktiskt inte komma på att jag skrivit något alls om vikningar..

”skosnöret recension”
Skospännet (Agatha Christie) har jag visserligen läst, men jag vet inte vad Skosnöret ska vara för bok.

”vad är ett vardagligt problem”
Oj, det var en väldigt bra fråga. Om du lyckades googla dig fram till ett bra svar kan du väl höra av dig igen och meddela vad det var?

”gillar allan”
Nej, då har du sannerligen kommit helt fel. För är det någon som inte gillar Allan, så är det jag.

”fru e:s böcker”
Tyvärr, du hittade till TidningsIda i stället. Fru E hittar du här.

”vem läser talbok skumtimmen”
Nej, inte heller den frågan kan jag ge svar på. I mitt huvud är det jag som läser, eftersom jag läst den som bok.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Visst är det kul att se alla roliga sökningar =)
    Jag har google analytics och där kan man klicka på sökningen för att se var man hamnar.
    //Kerstin

    Svara
    • Åh, det låter ju jättekul. Jag vill också ha Google analytics, men då måste jag ju skapa en egen domän och så. Vet inte om jag är redo för det riktigt än…

      Svara

Kommentera

