RSS Flöde

Där ser man

Insåg precis att det var ett tag sedan jag bloggade. Och läste. Mina dagar ser inte riktigt likadana ut, och det är bloggen och böckerna som fått lida för det. Förlåt.

Därför blev jag så oerhört förvånad när jag loggade in för att titta till min lilla blogg. Den senaste veckan har inte besöksstatistiken varit speciellt hög (av förståeliga själ). Döm då av min förvåning när jag inser att den är tre gånger så hög! Vadan detta?

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Kul när det poppar in lite extra besökare. Hoppas det håller i sig.

    Svara
  2. Kanske du har skrivit om nån bok som ett antal gymnasieelever ska redovisa före jullovet? 😉 Eller en bok som många funderar på att ge bort i julklapp.

    (En gång fick jag massor av sökningar på Sylvia Plath, och till slut var det en vänlig själ som upplyste om att hon var temat för ett korsord i Svenskan.)

    Svara

Kommentera

