RSS Flöde

Ett bokpaket kommer lastat…

Med massa trevliga saker! Tack så mycket jättesnälla Cinnamon Books för det superfina paketet. Hoppas att du blev nöjd med ditt också.

Gömda har jag nu alltså äntligen i min samling!

Fruset offer av Giles Blunt låter väldigt spännande, och som något som är väldigt mycket jag.

Caipirinha med Döden av Maria Ernestam är den tredje (!) boken jag fick. Hur kunde du veta att jag velat läsa någonting av henne ett bra tag nu?

Dessutom Lust & Fägring (te – en av mina favoriter!), pistagenötter och mörk choklad med hallonsmak.

Kan det bli mycket bättre?

 

Dessutom tack till En bok om dagen som ordnade detta fantastiska bokbyte. Hoppas att det blir många fler.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Giles Blunt är bra! En av de bästa deckarförfattarna just nu, tycker jag.

    Svara

Kommentera

