RSS Flöde

Back again

Hallå, här är jag tillbaka igen. Jag har inte gått under jorden, bara tillbringat helgen mellan en massa ”berg”, vilket gör internettäckningen i princip obefintlig.

Var jag har varit?

I Ullared. Tillsammans med kanske hälften av Sveriges befolkning (nåja…) har jag kryssat mellan klädstänger, kundvagnar, korgar och hyllor. Riktigt mysigt. Komiskt, egentligen, men jag tycker om det ändå. Fast jag kanske är lite knäpp på sätt och vis, men jag tycker faktiskt om det. Hela lördagen gick vi där, och några timmar i dag. Konstigt..?

Bokhyllorna lockade såklart, men trots detta lyckades jag med bedriften att bara hugga till mig två stycken. Hitta vilse och Igelkottens elegans fick den stora äran att följa med mig hem, även om det fanns en hel del andra som också var sugna på att ta plats i min gula kasse.

Till exempel fanns det några för 8.95. Flera av dem slank ner i korgen först, för att vid närmare eftertanke åka tillbaka till sin gamla hemvist igen.

Men en riktigt trevlig helg blev det i alla fall!

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

