RSS Flöde

En liten fredagsenkät

Hittade en lite smårolig enkät hos Bokstävlarna, och som den enkätälskare jag är så är jag inte sen att hoppa på:

Senaste:
Boken du läste ut? Skumtimmen, av Johan Theorin. Bara att rulla neråt för att se vad jag tyckte om den!
Boken du påbörjade? Paganinikontraktet, av Lars Kepler om man ska räkna vanliga böcker. Om ljudböcker gills så började jag lyssna på Tre sekunder, av Roslund och Hellström i eftermiddags. Vet dock inte om jag ska fortsätta, den tilltalade mig inte jättemycket.
Filmen du såg? ”The fantastic mr Fox” – som tyvärr inte var riktigt som jag hoppats.
Kulinariska upptäckten? Hm, jag kan nog faktiskt inte komma på något…
Tv-serien du började följa? Jag har sett de två första avsnitten av ”Bonde söker fru”, vilket jag aldrig gjort förut. Men om jag kommer följa det… Nja.
Klädesplagget du köpte? Oj, jag har inte köpt kläder på ett tag. Men kanske… en prickig tröja med lite puffiga axlar.
Saken du skrattade åt? Knäppa saker, sagda av en lite halvtrött syster och halvtrött mamma.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Ett svar »

  1. Hm, det verkar som att rätt många blivit lite besvikna på ”The Fantastic Mr Fox”. Trist, för det är en film som jag tror hade kunnat bli hur bra som helst, men som jag blivit lite osugen på att se efter att ha läst lite mer om den.

    Svara

Kommentera

