RSS Flöde

Dags för fler gröna påsar

Det gröna paket som jag skickade i väg i somras

I somras gick jag och längtade, först efter ett mejl och sedan ett paket. I mejlet skulle det stå vem jag skulle skicka två pocketböcker och lite annat smått och gått till. I paketet skulle samma sak finnas, fast till mig. Det var ett Sommarskönt bokbyte hos En bok om dagen. Så roligt och mysigt!

Gissa om jag blev glad när jag upptäckte att hon har startat pocketbyten igen! Den här gången finns det två olika att välja mellan, och jag hoppar på det som heter Pocket och Påhitt, den stora varianten, som innebär att en grön L-påse ska skickas fullproppad någonstans i Sverige. Jättekul!

Så hälsa på hos En bok om dagen och anmäl dig du också, vetja.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

