RSS Flöde

Åh, vilken härlig dag!

Nu är jag hemma efter en helt underbart bra dag. Jag kan helt klart säga att jag är förälskad i bokmässan – det här var den första, men definitivt inte sista, gången jag var där.

Så jag tänkte dela med mig av min dag. I inlägg som visar en timme i taget. För er skull. Annars finns det stor risk att det blir ett jättelångt textsjok som ingen orkar läsa. Så vi tar det i små bitar i stället. Förhoppningsvis blir det bättre.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

