RSS Flöde

En liten svacka

Jag tror att den här veckan har blivit lite av en bloggsvacka. Så mycket annat har hänt och så mycket ”Val 2010” har snurrat i huvudet. Jag är glad att jag inte kommer att vara med om ett val som journalist ”på riktigt” förrän om fyra år, kan jag väl lugnt konstatera av det.

Men samtidigt har jag haft roligt. Att skriva artiklar om politikers vilja att bli kryssade var riktigt intressant.

Tyvärr har som sagt bloggen lidit lite. Men jag ska försöka komma tillbaka.

Nästa vecka är det ju dags för min bokmässedebut. Så bara det om inte något annat är ju väl värt att skriva om. Det ska bli spännande!

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

