RSS Flöde

Ett jättebra inlägg

Någon gång i förmiddags fick jag en idé till ett jättebra blogginlägg. Ett sånt där inlägg som skapar en massa idéer från början, och som man bara vill skriva på en gång och sen få en massa kommentarer på. Du förstår vad jag menar, va?

Tyvärr hände något på vägen, vet inte vad. Och nu ligger jag här på min säng utan att kunna komma på vad det var för ett bra inlägg. Vad sjutton kan det ha varit?

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

»

  1. Åh, som jag känner igen det där. Numera har jag tagit för vana att åtminstone skriva ner några stödord när jag får en idé till ett blogginlägg eller vad det nu än kan vara. Gör jag inte det, är den borta för alltid.

    Svara
    • Mm, det borde man nog ha gjort. Minns att jag låg med datorn framför mig och skulle börja skriva. Sen lockade något annat… Kanske borde ha ett block bredvid mig ständigt….

      Svara
  2. Ja det där händer ju med jämna mellanrum. Speciellt när man inte har en dator eller papper och penna i närheten.

    Svara

Kommentera

