RSS Flöde

Från det ena till det andra

Njöt till den sista sidan av Kafka på stranden. Sörjer lite att den är slut, jag vill veta hur det går för Kafka, vad som händer med stenen och så vidare. Men antar att det är bra att lämna saker och ting öppet. Det är helt klart en bok jag kommer minnas, och kommer att skriva lite mer om här längre fram i veckan.

Från en bok till en annan, någon timme efter att sista bladet vänts var det dags att vända det första. I Midvinterblod av Mons Kallentoft. En bok jag både längtat efter, men samtidigt tror att jag inte kommer tycka om. Går in med den inställningen. Så får vi väl se vad som händer.

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Ett svar »

  1. Du verkar ha varit i mitt huvud och rotat. Är också inne på att läsa den, men har inte riktigt vågat för jag tror inte jag kommer gilla den. Väntar med spänning på vad du tycker.

    Svara

Kommentera

