RSS Flöde

Check, check, check

Postat den

Nu börjar allt bli lite mer fixat än tidigare.

Headern är på plats, och jag är relativt nöjd. Det var svårt att hitta en mall som passade, men den här blev rätt bra tycker jag nog.

Jag vill läsa… är fixad. Något jag längtat efter att kunna ha. En sida med uppdaterad info om vad jag har i min bokhylla, som väntar, och vad jag inte har.

Jag har läst… känns också bra att ha. Och är rätt nöjd över att listan ändå blev relativt lång.

Senast kommenterade Om någon nu kommer att kommentera någonting, så kan det vara lite roligt att ha.

Mest lästa inlägg finns där, när nu några läsare kommer att hitta hit. Än så länge skriver jag bara i blindo, det förstår jag. Men sen kanske jag kan ha en del nytta av det. Hoppas jag.

Skulle även vilja fixa in Läser just nu någonstans, men vet inte riktigt var och hur än så länge så det får vara.

Men vad tror ni (du/ingen) – visst är jag väl redo att börja blogga?

Om TidningsIda

En smula om språk och läsning

Kommentera

